Sfeer was gisteren echt top! Het team is ook echt goed over de streep getrokken op de momenten dat het moest! Heksenketel!
SasBibum
[quote]405298[/quote]
Respect mr.keestengop! Zo kan het ook!!!
SasBibum
[quote]405152[/quote]
Moeten we alleen niet achter komen want dan weet de zuidtribune wel snel de uitgang te vinden, zie afgelopen vrijdag ;)
SasBibum
Roda slaat hier de plank volledig mis! Het lijkt alsof ze door het volledig leeg laten van het uitvak vrijdag meer mensen tegen de ultras willen keren, echter keren ze nu juist iedereen tegen zichzelf door zo'n achterlijk besluit te nemen!!
SasBibum
Op het prikbord werd al vermeld dat er iets met vuurwerk zijn, dit was natuurlijk gewoon een insider! Jammer dat de oosttribune deze hint niet snapte...
SasBibum
Bij het busstation in Kerkrade-centrum hingen vanmorgen een soort flyers met de volgende tekst:
Vrijdag 21 februari om 20:00 speelt Roda de thuiswedstrijd tegen FC Den Bosch. Deze wedstrid zal in het teken staan van het 35-jarig vriendschapsjubileum met onze vrienden van Alemannia Aachen. Koop je tickets aan het stadion of via de online ticketshop www.ticketshop.rodajckerkrade.nl
Laten we er samen een geweldige avond van maken! Vuur ummer Oche en Kirchroa!
Wordt een mooi weertje vrijdag dus lijkt me een veelbelovende avond te worden. Hingen deze briefjes op nog meer plekken?