#40
Poule rang
Frank123

#40

Poule rang

4

Punten

N/A

Huidige streak

N/A

Langste streak
Frank123
Dit wordt me een seizoen. Super mooie shirts. De ene verassing met een van de amateurs tot aan met franse spelers. Nu hopen dat het muntje de goede kant opvalt. Het is er wel eens tijd voor!
Frank123
Nieuwe dag nieuwe kansen. Volgens een account op fb komt er een vleugelspeler bij op korte termijn. Terwijl wij het allang en breed eens zijn dat het er nog een stuk of 7 moeten zijn. Kudos voor nieuwe trainingscollectie! Hopelijk overtreffen ze dit met de shirts! Nisbet dus weg voor tegen het miljoen en sammi brengt datzelfde aan bonussen op! Al met al weer een mooie basis om tot de winter bij de top 5 te spelen voor het grote verval komt....
Frank123
Om maar even een nog vooruitstrevendere deur in te trappen, zag van Errea het nieuwe uitshirt van QPR! Als wij die toch eens kregen met een Roda logo is die zo uitverkocht! Echt een beuaty!
Frank123
Groot nieuws. Met onze nieuwe broeksponsor hebben we voor bijna elke speler die we hebben een eigen sponsor. Nog een week komen de Robbies terug van vakantie en dan hopen dat het vuurwerk snel begint!
Frank123
Edwin Linssen trainer NEC 021. Over 2 jaar opvolger penders? Ben heel erg benieuwd wat we binnenhalen met Xander. Hopen dat die zich snel kan aanpassen en minuten gaat maken. Laatste bewezen speler die zich op een lager nivo liet zien was jens van Son dat was weinig dat ze m zelfs gratis verhuurd hebben aan shittard.
Frank123
Die jongen heeft wel nog een contract. Zou het een deftige zet vinden als ze gel neerleggen voor een talent. Als het talent eruit komt zou het nog wel eens een mooie stap voor de toekomst van ons Roda zijn
Frank123
Die mats hebben we echt niks aan. Kan denk ik wel bovengemiddeld voetballen maar is wel een luxepaardje die zie ik niet achter een 19 jarige linksback aanrennen tot de achterlijn. Of die moet op 10 staan met 6en die het vuile werk opknappen
Frank123
Maxi schmidt naar kickers offenbach (regionalliga) die kunnen we ook vergeten ;)
Frank123
Hoe zit het met breij? Cooper love? Gaan er nog spelers weg? Voor geld. Opsjeete man we willen transfer nieuws! Hoeven er geen 17 te zijn op een dag. Maar de contouren mogen snel zichtbaar worden! En een topper op 10 zonder krasje aub een die er het hele seizoen staat! We missen schoten van afstand als het eens niet lukt. Vrije trappen scoren we nooit, corners moeten grote kansen worden. Buiten plek 1 is alles kut volgend seizoen! En dat begint bij de eerste oefen wedstrijd
Frank123
Rai vloet is weer uot de gevangenis, goede speler met een krasje ;) verder hoop ik dat Penders een meer inspraak krijgt in de selectie! Die nummer 10 van jong utrecht zie ik wel zitten!