[quote]414443[/quote]
Die zit al 2 jaar bij de voorbereiding en verliest het idd van Timmermans! De keren dat ik Timmermans heb zien spelen vond ik hem best ok, maar heeft 2 ervaren centrale verdedigers voor zich. Dus dat hij nu verder kijkt als hij idd geen klein contract krijgt na 3 jaar kan ik ook wel weer begrijpen. Zoals hier gezegd wordt !