Je ziet aan alles weer dat geld de boventoon viert. Ado kampioen, Cambuur 2e en nu staan W2 en Almere in de halve finale als beste 2 kkd clubs. Het word hoog tijd voor een dikke doorverkoopsom of een externe investeerder. Anders ben ik bang dat we nog jaren in deze kkd blijven hangen, een uitschieter daargelaten natuurlijk. Die uitschieter was er op deze dag 2jr geleden overigens bijna.... bijnaπ₯