#2
Poule rang
ploem1979

#2

Poule rang

65

Punten

N/A

Huidige streak

N/A

Langste streak
ploem1979
Hoe laat wordt het werstrijd shirt gepresenteerd?
ploem1979
https://www.rodajckerkrade.nl/volledig-cashless-betalen-in-het-parkstad-limburg-stadion/

Iets met volledig de plak mis slaan..... geen slimme zet! Dit gaat roda inkomsten kosten
ploem1979
Waarom worden de laatste 2 wedstrijden bij de poule niet meer bijgewerkt?
ploem1979
Je ziet aan alles weer dat geld de boventoon viert. Ado kampioen, Cambuur 2e en nu staan W2 en Almere in de halve finale als beste 2 kkd clubs. Het word hoog tijd voor een dikke doorverkoopsom of een externe investeerder. Anders ben ik bang dat we nog jaren in deze kkd blijven hangen, een uitschieter daargelaten natuurlijk. Die uitschieter was er op deze dag 2jr geleden overigens bijna.... bijnaπŸ˜₯
ploem1979
[quote]413542[/quote]

Ik hoop met name dat Nec niet te lang wacht met verkopen.

....
ploem1979
Hoe zit het met de einduitslag van de poule mensen?
ploem1979
Hoe zit het met de einduitslag van de poule?
ploem1979
6 minuten is belachelijk.....
Maar goed. We hebben een strijdend 11tal gezien. We hadden 45min lang echt hoop. En toch valt het balletje verkeerd in de 96e minuut.... helaas. Op naar 2026 2027. Hopelijk dan een stabilier 11tal. Sowieso 100% full support πŸ–€πŸ’›πŸ’ͺ
ploem1979
Nieuw lied voor de play offs!

RODA KERKRADE IS ONZE CLUB
WE DROMEN VAN DE PLAYYY OFFS
NAAR WAALWIJK TILBURG DOETINCHEM EN BREDA
DAAR WAAR JE GAAT GAAN WE JE ACHTERNA
JALALALALA JALLALALALALA LAAA LAA LAAA
ploem1979
En nu laat allemaal eens die Parkstad negativiteit achterwege en steun je club eens voor de volle 100% COME ON JC!!! πŸ–€πŸ’›πŸ’ͺβš’οΈ