Khaldi onberekenbare franse (vleugel)spits, Buono in vorm op de training, Marsman en de beste speler van Quick Boys vastgelegd, Sleegers als testspeler.
Afscheid genomen van de oude rot Düsseldorp.
Ben zeker niet ontevreden met al deze keuzes. Er spreekt vernieuwing uit.
Iemand schreef hier dat tegenstanders zich instellen op het spelen met wingbacks. Dat is nogal een dooddoener.
Het gaat er in essentie om dat hieruit de intentie blijkt om aan te vallen, dynamiek in je spel te brengen en achterin met 3 durven te spelen. Je zet spelers zoals Janssen en Marsman hiermee in hun kracht.
Het is ook lastig te verdedigen, kijk maar naar ploegen als Telstar en Utrecht die dat tot in de finesse beheersen.
Over (jong) Utrecht gesproken, ik heb toch de verwachting dat daar toch ook nog een transfer vandaan gaat komen.
Thanks voor de trainings update. Je ziet de beste scouts zitten op dit forum ;).