Ja mss kunnen ze Falkenburg ook nog halen haha.
Krijgen ze weer veteranenteam.
Zou graag zien dat Servais die Pepijn Reulen eens polst.
Die gaat er in kkd meer in prikken
DerGiel
Ook wat
Vrouwelijke scheids bij Nederland Oezbeki raketten land haha
DerGiel
Tevreden met deze speler.
Heeft diepgang snelheid.
Nog jong.
Vind dat op deze toer moet worden doorgegaan.
Beter als spelers die alleen komen afbouwen en op geld uit zijn.
DerGiel
[quote]415065[/quote]
Schalke04 dan.
DerGiel
Guy Ramos kunnen we hem nog?
Begint een glansrijke trainers carrière bij een 5e klasser.
DerGiel
[quote]415041[/quote]
Is dat Roda 021 dat dan speelt tegen Groene Ster?
Want er staat dan ook wedstrijd tegen "grote" tegenstander te wachten toch?
Of is Groene Ster de "grote" tegenstander?
DerGiel
[quote]413285[/quote]
We hebben die scout van Ajax toch?
Mag wel aannemen dat de heilige Servais hier zijn oren laat hangen ipv op eigen toer te gaan Zonder inmenging van deze mensen.
En Penders zal ook zo zijn spelers wel in gedachten hebben.
En anders moet Servais maar per direct zichzelf op non actief zetten.
DerGiel
Degenen die hier posten dat Nisbet NAC gaat.
Gaat niet gebeuren hij wilt volgende seizoen met Penders Eredivisie in💪
DerGiel
[quote]409755[/quote]
Bier is wel lekker haha.
Alleen die kut vlag daar
En jij mag niet klagen.
Je bent er nooit dus
DerGiel
[quote]409749[/quote]
Die gaan verliezen van Almere.
Toch?
Wij minimaal punt tegen W2 en is klaar