#44
Poule rang
Ph45

#44

Poule rang

0

Punten

N/A

Huidige streak

N/A

Langste streak
Ph45
[quote]415318[/quote]

Heb je wel eens gehoord van "eigen risico" mbt werkgevers?
Kan dit ook
No Risk no buy
Ph45
[quote]409774[/quote]

Triest.
Geef mensen een kans
Net als de oorlog in Iran.
Niet gaan muggenziften voor jullie eigenbelang.
Laat mensen in hun waarde
Ph45
Waarom zijn berichten van @ der Giel verwijderd?
Is het weer zo ver
Ph45
[quote]406945[/quote]

Nisbet blijft als we finale PO winnen
Of er moet al een megabod komen van 500.000
Want inmiddels is na zijn fout tegen Den Bosch de marktwaarde weer gezakt met 150.000😂😂
Ph45
[quote]406949[/quote]

Dat wordt dan in mei
Raussss saufen op D'r Maat ðŸĨģðŸĪŠ
Ph45
Heb wel een gevoel dat wij een de Telstar van afgelopen seizoen worden.
Raar maar waar.
Ph45
[quote]406946[/quote]

En zo.is dat.
Ik hou ervan als iedereen zo zijn mening heeft ipv ja en amen te zeggen 😉.

Ph45
Laat ik zo zeggen.
Voor in de Eredivisie is hij niet de juiste persoon als hoofdtrainer.
Hij moet echt nog veel leren daarvoor en meer tegengas geven naar de boven zijn geplaatste personen mbt visie spelers etcetc
Ph45
[quote]406941[/quote]

Is maar mijn mening hoor.
Of mag dat niet ?
Moet ik.mee in de polonaise lopen?

Mijn vraag is .Is dit zijn max of heeft hij meer in zijn mars.
We hebben gezien hoe 3 keer ruk Sibum was in zijn 2e seizoen.
Ph45
En wat mochten we onverhoopt promoveren?
Zal KvD de grote druk die erop staat in de eredivisie aankunnen?
Blijf je KKD zal de druk overigens ook nog groter worden om directe promotie.

Ik weet het niet.
Niet dat hij het nu verkeerd doet laatste weken maar toch zie ik een ervaren trainer als Penders komen.
Tenzij je KvD als assistent erbij hebt.
Een stap terug dus om het vak echt te leren om met druk om te gaan.