[quote]415608[/quote]
Wim kan met dit mooie weer, weer de badmeester gaan spelen bij Mosaqua.
Maurice Verbunt ook zo'n grote flop, hij was meer met BlauwGeel bezig dan met Roda. Daarna een assistent uit het netwerk van KvD (om hem te ondersteunen) een contract voor 1,5 jaar geven, terwijl je na 0,5 jaar afscheid neemt van KvD. Ieder club die zich professioneel noemt had hem een contract gegeven totdat die van KvD formeel afliep (kan daarna altijd verlengen). Lachwekkend hoe amateuristisch en geld verspillend hier gewerkt wordt.
Het enige positieve wat ze geleerd hebben is dat Penders invloed heeft op zijn assistenten i.t.t. KvD die opgezadeld werd met MV en WD.
Inloggen
Wachtwoord vergeten
Nieuw account maken
Word gratis lid

