Weten doe ik het niet maar zou Sammi eerder adviseren naar PSV te gaan dan naar Feyenoord, zeker zolang Van Persie daar als trainer zit. Zeer onprettig persoon en hardleers. Heeft ook niet veel groei kunnen brengen in de spelersgroep. Spelen allemaal het hele seizoen op dezelfde manier. Hadj Moussa en Valente zijn de duidelijkste voorbeelden.
Bij PSV daarentegen zit er veel meer groeipotentieel.
Inloggen
Wachtwoord vergeten
Nieuw account maken
Word gratis lid

