#44
Poule rang
bouncer80

#44

Poule rang

0

Punten

N/A

Huidige streak

N/A

Langste streak
bouncer80
[quote]410848[/quote]

Ah ja klopt. Vite$$e moet vanavond
bouncer80
Ben nog wel huiverig voor het behalen playoff. Die extra plek op ranglijst zie ik niet gebeuren. Vitesse geef ik goede kansen voor laatste periode. En dus moet je den Bosch voorblijven. Met thuis wedstrijd tegen emmen en jong az uit heeft roda het nog lastig genoeg. Den Bosch na vanavond waarschijnlijk op 1 punt.

Zie dat vitesse trouwens nog ver komen als die de playoff halen. Samen met willem 2 beste in vorm. Zou ook een verhaal zijn dan. Geen licentie, halverwege competitie instappen en dan promotie. Hopen op een kerkraads wondertje
bouncer80
[quote]380409[/quote] oh heerlijk. Heb gewoon kramp in mijn buik van het lachen. Die omschrijving achter Veendorp😂. Ik ga stuk

bouncer80
[quote]342984[/quote]

niveautje dit hoor, basisschool afgemaakt of niet gered?
bouncer80
hoop dat het doorgaat, weersvoorspelling is vrij kl%%#, flinke bak water en onweer
bouncer80
hele seizoen onder de indruk geweest van de rust en eerlijkheid van Sibum in interviews. Maar wat hij gister eruit gooide vond ik toch vrij matig.
"Koglin schiet ons naar de volgende ronde", we hebben 3 kansen gecreëerd de laatste 2 wedstrijden, waarom NAC nog extra motiveren. Bescheidenheid was hier meer op zijn plek geweest. Daarnaast zegt de interviewer "2 goals en je bent er", met nieuwe regels zijn we in een verlenging met 2 goals, uit doelpunten tellen niet meer dubbel, toch?
bouncer80
nergens een groot scherm vrijdag, word ge als ik die pot vrijdag thuis moet kijken
bouncer80
[quote]322286[/quote]

echt he, vind ik ook storend als betaald voetbal organisatie, zorg dat die kleuren matchen. De sokken zijn ook al van dat lelijk geel
bouncer80
[quote]319087[/quote]
tegen Dordrecht ging prima met de reserves. Hopen op een beetje burenhulp vanuit Maastricht vanavond, dat ADO niet weer over ons heen gaat
bouncer80
[quote]319053[/quote]

lekkere positief kijk op het leven kerel!, triest!