[quote]415994[/quote]
Knap dat jij weet wat ik m’n vrije tijd doe. Ik woon 3 maanden van het jaar in Parijs voor werk. Daarbij ga ik vaak kijken naar de jeugdteams van PSG , soort tijdverdrijf. Zo ook 2x naar jeugdwedstrijden van Paris FC gaan kijken. Ik zeg niet hetzelfde niveau als deze spelers, maar zelfde speelstijl.