Waarom niet Janssen van de u19 door schuiven is jong heeft veel snelheid en een goeie voorzet alles wat we nu op de rechtsbuiten plek missen
Waarom kan dit wel bij andere clubs en bij ons niet.
De 3 halve wat zondag voorin mochten invallen brengen het ook niet