#26
Poule rang
DerMister

#26

Poule rang

23

Punten

N/A

Huidige streak

N/A

Langste streak
DerMister
[quote]414817[/quote]

De grote vraag is wanneer wij gaan promoveren. Het duurt veel te lang.
DerMister
[quote]413310[/quote]

Eens, onze Har heeft het vrijwel altijd bij het rechte eind en is een échte Roda fan. Hij zegt altijd waar het op staat ipv dat slappe gelul van mensen zoals @Hutch
DerMister
Danke Kevin

Langs de lijnen van het Parkstad Limburg Stadion klonk jouw stem warm en vertrouwd,
Kevin van Dessel, een kind van de club, in zwart-geel gevormd en gebouwd.

Als speler schreef je strijd in gras, als trainer gaf je richting en moed,
Maar soms beslist de tijd abrupt, hoe wrang dat ook voelen moet.

Geen nieuw contract, maar wel een erfenis die in Kerkrade blijft bestaan,
Een naam die echoot in het stadion, zelfs wanneer de seizoenen verder gaan.
DerMister
Ode aan Rob Penders

In Kerkrade waait een nieuwe wind, waar Roda JC weer durft te dromen,
Met vaste hand staat Rob Penders langs de lijn, klaar om het vuur te laten komen.

Zijn blik is scherp, zijn woorden kort, maar dragen kracht en visie mee,
Hij smeedt uit twijfel en verlies een ploeg die vecht, standvastig als de zee.

En elke stap op Limburgse grond klinkt als een belofte, luid en helder, voor goud en eer.
DerMister
Helaas alweer een verloren seizoen, ontzettend jammer. We kunnen nu alleen maar afwachten en hopen dat het volgend seizoen beter gaat.
DerMister
[quote]409614[/quote]

Van Dessel is een echte professional!
DerMister
[quote]409613[/quote]

Pfff ja, nu weet ik het weer, ik was hem echt volledig vergeten, heeft op mij blijkbaar geen enkele indruk gemaakt
DerMister
[quote]409606[/quote]

Johan Plat? Nooit van gehoord...
DerMister
[quote]409609[/quote]

Samen strijden voor onze club! Iedereen betrokken, iedereen erbij, want WIJ ZIJN RODA JC!
DerMister
[quote]408552[/quote]

We doen het morgen weer met z’n allen want: WIJ ZIJN RODA JC!