#41
Poule rang
Lawal

#41

Poule rang

3

Punten

N/A

Huidige streak

N/A

Langste streak
Lawal
Er schuilt een diepe tragiek in het feit dat velen onder ons hun geloof in de club enkel nog kunnen putten uit de komst van Penders, alsof hij de enige strohalm is in een verder uitzichtloze situatie.
Lawal
Zeker de hand van de coach!
En nu naar huis en overschakelen naar echt voetbal!
Lawal
[quote]407273[/quote]
Precies dat bedoel ik: gaat niet om onderschatting, we overschatten ons zelf. JOSV IS GEWOON BETER
Lawal
Willen al die “supporters” die nu hun gal spuwen hun posts eens vergelijken met die van na de wedstrijd tegen Maastricht!
#schaam je kapot! Truste ! Back in town, Arnhem! Voor je club heb je dat over!
Lawal
JUNGS, ik loop wat langer mee…
Beleid, geld, namen, allemaal onzin….
Wij zijn Kerkade, geen geld, geen klasse, wij maken het niet het verschil in de wereld. Zeker niet in voetballend NL.

Ben blij met zoals we zijn! zesde in de KKD! Topprestatie! Ben trots, leef niet in het verleden, kijk vooruit!

SCHONES WOCHENDE !
Lawal
[quote]406365[/quote]
Vind jij het gedrag van Breij normaal? En passend bij Roda? Omdat je van wint van deze club?

Lawal
[quote]406362[/quote]
Ik ben al 45 jaar supporter. Maar dit is het domste wat ik heb meegemaakt! Schaam me diep!
Lawal
UK hebben we als club van deze statuur niet nodig.
Maar eerlijk gezegd hoort daar het gedrag van Breij ook niet bij. Noemen we dat professioneel?. Onzin: wij zijn Koempels, geen kinderen !
Lawal
Wat een feest hier in Almere!!
Lawal
[quote]403327[/quote]
Als we met een beetje creatief boekhouden eredivisie spelen zou ik het okay vinden!