JUNGS, ik loop wat langer mee…
Beleid, geld, namen, allemaal onzin….
Wij zijn Kerkade, geen geld, geen klasse, wij maken het niet het verschil in de wereld. Zeker niet in voetballend NL.
Ben blij met zoals we zijn! zesde in de KKD! Topprestatie! Ben trots, leef niet in het verleden, kijk vooruit!
SCHONES WOCHENDE !