#44
Poule rang
Dorpsgek

#44

Poule rang

0

Punten

N/A

Huidige streak

N/A

Langste streak
Dorpsgek
Dit thuisshirt is wat mij betreft het mooiste van de afgelopen 10 jaar, alleen jammer van de vele reclame. Maar goed, dat hoort er tegenwoordig dan maar bij.

Complimenten voor ERREA, de kwaliteit lijkt op de foto ook goed. Zal goed gaan verkopen 🤞


https://www.errea.com/pl_en/news/yellow-and-black-a-nw-identity-on-the-pitch-introducing-roda-jc-new-home-kit-by-errea/
Dorpsgek
Mooie shirts!
Dorpsgek
Alleen de trainingskleding van ERREA straalt al meer uit dan Decathlon, erg benieuwd naar het shirt :)
Dorpsgek
Overigens wel best opmerkelijk dat Roda transfersommen betaald, zullen geen hele gekke bedragen zijn maar toch. Eerder werd gezegd dat ze alleen transfervrije spelers konden halen.
Dorpsgek
Welkom Marsman
Dorpsgek
Ben ik met je eens, Fofana lijkt me zeker het proberen waard.
Dorpsgek
Joey Sleegers nieuwe aanwinst?

Mocht hij zijn niveau van mij Eindhoven halen zeker een aanwinst, maar dat is dan nog maar de vraag.
Dorpsgek
Met het geld van Breij kunnen ze misschien Jean Paul Boetius halen voor een jaartje, heeft in die laatste paar wedstrijden laten zien het niveau in de KKD gemakkelijk aan te kunnen. Zeer creatieve speler, zou hem wel eens een heel seizoen in de KKD wil zien spelen.
Dorpsgek
Kan iemand dat artikel delen?
Dorpsgek
@BramBuijssen

Ik denk dat hij even gaat uit puffen bij de Sixens.