Dit thuisshirt is wat mij betreft het mooiste van de afgelopen 10 jaar, alleen jammer van de vele reclame. Maar goed, dat hoort er tegenwoordig dan maar bij.
Complimenten voor ERREA, de kwaliteit lijkt op de foto ook goed. Zal goed gaan verkopen 🤞
https://www.errea.com/pl_en/news/yellow-and-black-a-nw-identity-on-the-pitch-introducing-roda-jc-new-home-kit-by-errea/
Inloggen
Wachtwoord vergeten
Nieuw account maken
Word gratis lid

