@Vrijdagavond , ik zie je bericht nu pas en wens jou dan ook heel sterkte de komende tijd.
045
Bram Marsman, linker vleugelverdediiger bijna binnen zie ik. Onze prioriteiten liggen toch bij een spits en buitenspelers, of heb ik het nou mis.
045
[quote]415709[/quote]
Ik verbaas mij ook elke keer weer, dat we iets positiefs omzetten naar iets negatiefs. Top speler overigens waar we veel plezier aan gaan beleven.
Zelfde geld voor de assistent trainer en cashl loos betalen.
045
Komende zondag start Roda zijn eerste training.
Ik zie dat de jeugd het laatste half uur mag meetrainen. Ik denk dat ze ook de oudere jeugd hiermee bedoelen. Dus voor alle zeikers onder ons: pak je kans, ook al kom je terug van een blessure!
045
[quote]415278[/quote]
Zojuist ook aangemeld, prima informatie vooral de brief naar Penders met mogelijke nieuwe aanwinsten.
045
Zoals eerder vermeld zal Xander van den Berg (ex quick boys) onze eerste aanwinst zijn.
045
[quote]414959[/quote]
Het moeten er niet teveel worden, mijn naam zal steeds kleiner worden op het derde shirt.
045
Willem II terechte winnaar en naar de eredivisie.
045
Veerman blijft toch echt wel een geweldige voetballer. Nu ook weer heel belangrijk in de wedstrijd Willem II-Volendam
We zien Willem II gewoon weer terug komend seizoen.
045
Gisteren ondanks een zwaar tegenvallend seizoen toch maar weer mijn seizoenskaart verlengd.
Inmiddels staat de verkoop stand op 1000