#11
Poule rang
viro

#11

Poule rang

48

Punten

N/A

Huidige streak

N/A

Langste streak
viro
[quote]415929[/quote]

Via online platform TransferRoom mischien ?
viro
@Vrijdagavond

En wij ons maar druk maken over een ban of over onze TD, nieuwe spelers enzo.

Veel sterkte de komende tijd.
viro
[quote]415818[/quote]

Noem mij eens 1 club op die 3-5-2 spelen waarbij de backs elke week na 60 minuten gewisseld worden ?

Slaat nergens op om elke week je backs na 60 minuten te gaan wissellen.

Dan staan 4 wissels als vast want Paulissen en v/d Hurk gaan ook bijna nooit 90 minuten spelen. Hebben we nog 1 wissel over en mischien een witte wissel.
viro
[quote]415811[/quote]

Dus dan ben je elke wedstrijd standaard elke wedstrijd 2 wissels kwijt aan je backs. Zal wel aan mij liggen maar ik vind dat een vreemde instelling.

Dat je de positie dubbel bezet wilt hebben dat is prima maar jongens van deze leeftijd moeten toch gewoon 90 minuten kunnen spelen.
viro
[quote]415803[/quote]

Waarom moet je Jansen en Kruiver na 60 minuten vervangen ? Die kunnen toch gewoon 90 minuten spelen. Wat een onzin dat die maar 60 minuten kunnen spelen.
viro
@Moderator

Kunnen jullie mij en andere de regels eens duidelijk uitleggen wat wel en niet geschreven mag worden.

Mij is het totaal onduidelijk geworden.

Zelf kreeg ik een ban omdat ik vroeg " wat vonden jullie van de winteraankopen van Servais " ( na Emmen thuis )

Als ik zie wat er daarna allemaal geschreven wordt. Dan is het voor mij niet helemaal duidelijk waar jullie grens ligt.

En ik ben tegen bannen omdat ik vind dat we niet allemaal dezefde mening hoeven hebben mits het met respect gebeurd.

viro
[quote]415472[/quote]

Je bent niet de enige.
viro
@Moderator

Kunnen jullie mij de regels eens duidelijk uitleggen wat wel en niet geschreven mag worden.

Mij is het totaal onduidelijk geworden.

Zelf kreeg ik een ban omdat ik vroeg " wat vonden jullie van de winteraankopen van Servais " ( na Emmen thuis )

Als ik zie wat er daarna allemaal geschreven wordt. Dan is het voor mij niet helemaal duidelijk waar jullie grens ligt.

En ik ben tegen bannen omdat ik vind dat we niet allemaal dezefde mening hoeven hebben mits het met respect gebeurd.
viro
[quote]415285[/quote]

Een prikbord als op dezefde manier als het hier is dus niet per nieuws item.
viro
[quote]415278[/quote]

Site ziet er goed en overzichtelijk uit.