[quote]415430[/quote]
Voor mij zijn die noodverbandjes net het grootste kritiekpunt op Servais. Voor de meeste binnengehaalde spelers kun je zeggen dat je afhankelijk bent van scouting en budget, en vind ik het over het algemeen redelijk (verdediging =goed, middenveld = prima, aanval = erg matig).
Bij de wintertransfers vraag ik me af wat ze hiermee hebben bereikt. Zowel dit als vorig seizoen denk ik dat je het geld van alle wintertransfer prima had kunnen besparen.
WP en Kalinauskas hebben samen nog geen 500 min gespeeld, en ook vorig seizoen hebben Vancsa en Razak amper gespeeld. Alleen El maach heeft nog wat minuten gemaakt, en dit was ook geen succes.
Dit vind ik wel echt onbegrijpelijk, dit lijken vooral aankopen om tijdelijk de supporters tevreden te stellen dat je íets doet. Zonde van het geld, als je in de winter iets haalt moet het heel gericht zijn zoals bijv een Sejk. En zelfs bij een speler die eigenlijk te goed was op dit niveau was je weken verder voor die 90 minuten kon en ging spelen.
Overigens verder wel eens met de algemene strekking van je bericht.
Inloggen
Wachtwoord vergeten
Nieuw account maken
Word gratis lid

