Voor Roda zeker een kansJE.
Maar afschaffen die nacompetitie of in moderne taal playoffs.
Op basis van prestaties over het hele jaar wordt de ranglijst uitgevochten. Dan kan de nr 8 zoals NAC alsnog promoveren en de nr 3 staat met lege handen. Blessures pech vormcrisis id laatste wedstrijden van het seizoen bepalen dan het lot. Pure vommercie meer niet