#44
Poule rang
yellowblack

#44

Poule rang

0

Punten

N/A

Huidige streak

N/A

Langste streak
yellowblack
Goede speech van Penders naar de supporters. We maken er samen een mooi seizoen van! Samen zijn we de club. We hebben jullie supporters nodig. Goede trainingsvormen. Ziet er hoopvol uit maar is natuurlijk nog niets over te zeggen.
yellowblack
Daneels had ook niet misstaan. Nu gaat hij bij de Pieren ballen. 🤔
yellowblack
Dat is de vijver waar we in moeten vissen. Kan goed uitpakken maar gokjes
yellowblack
https://www.vi.nl/nieuws/roda-jc-wil-speler-van-quick-boys-dat-een-nieuwe-trainer-heeft
yellowblack
Ben benieuwd naar het moddergooien hier wanneer het seizoen over knap 3 uurtjes Is gedaan
yellowblack
Ik ben door en door fan van onze club. Maar ik denk oprecht dat we kansloos zijn om te promoveren.
Ik hoop dat ik ongelijk heb.
yellowblack
Als buiten die ik bepaal lekker zelf figuren iedereen mee doet dan is het een vet idee. Ad deur gele shirts uitdelen voor degene die er geen hebben
yellowblack
Playoffs is bullshit. Is toch ook helemaal terecht dat je als 8e niet zou moeten kunnen promoveren. Dat dat toevallig voor Roda nu nog wat perspectief bied kan wel zo zijn naar over-all komt het de kwaliteit niet ten goede.
yellowblack
Commercie
yellowblack
Voor Roda zeker een kansJE.
Maar afschaffen die nacompetitie of in moderne taal playoffs.
Op basis van prestaties over het hele jaar wordt de ranglijst uitgevochten. Dan kan de nr 8 zoals NAC alsnog promoveren en de nr 3 staat met lege handen. Blessures pech vormcrisis id laatste wedstrijden van het seizoen bepalen dan het lot. Pure vommercie meer niet