Soms is de verstandigste beslissing ook de moeilijkste. Dat de Roda Run is afgelast en verplaatst naar 4 september is wat mij betreft een heel verstandige keuze. Met temperaturen rond de 40 graden en code rood staat de gezondheid van alle deelnemers, vrijwilligers en medewerkers altijd voorop.
Complimenten aan de organisatie, Gezond in Mijn Streek, die verantwoordelijkheid heeft genomen en veiligheid boven alles stelt. Juist een organisatie die gezondheid stimuleert, laat hiermee zien dat sport en verantwoord handelen hand in hand gaan.
Natuurlijk had ik er graag aan de start gestaan. De trainingen zijn gedaan, de voorbereiding is goed geweest en ik voelde me er klaar voor. Maar hardlopen is een prachtige sport, en juist daarbij hoort ook het maken van verstandige keuzes wanneer de omstandigheden daarom vragen.
Op naar 4 september. De conditie is er, de motivatie blijft en straks kunnen we onder veiligere omstandigheden genieten van een mooi sportief evenement. Soms is uitstellen geen stap terug, maar juist een teken van goed organiseren en vooruitdenken.
Inloggen
Wachtwoord vergeten
Nieuw account maken
Word gratis lid

