Als onze funders morgen €2.000.000 op tafel leggen bij Servais met de opdracht om binnen één jaar naar de Eredivisie te promoveren, dan ben ik bang dat dat geld net zo hard verdwijnt als alle eerdere mooie praatjes.
Alsof geld alleen ineens alle problemen oplost. De club mist al jaren visie en voetbalverstand. Trainers komen en gaan terwijl spelers worden gehaald zonder een duidelijk plan.
€2 miljoen is in het moderne voetbal helemaal niks bijzonders meer. Als je geen fatsoenlijk technisch beleid hebt, kun je het gewoon vergeten.
Promoveren doe je niet met fantasieverhalen en een suikeroom, maar met een professionele organisatie. En precies dáár schort het al veel te lang aan.
Inloggen
Wachtwoord vergeten
Nieuw account maken
Word gratis lid

