#44
Poule rang
Spekholz

#44

Poule rang

0

Punten

N/A

Huidige streak

N/A

Langste streak
Spekholz
Bij Nac zal een complete leegloop zijn, denk ook aan degradatieclausules etc. Enige team wat een titelkandidaat is zal Heracles zijn in mijn ogen.

Spekholz
Als we komend seizoen eindelijk eens fatsoenlijke vleugelspelers met een actie en voorzet hebben komen we al een heel eind.

Het is toch te triest voor woorden dat je met een verkapte linksback op 10 speelt en een trage "10" als rechtsbuiten. Tel daarbij griffith op die overkomt als een jeugdspeler zonder body en dan heb je je aanvoer naar een degelijke speler als Van Den Hurk. Het is een beperkte spits, maar hij is wel een prima 16-meter spits.

Dit seizoen hadden we eindelijk de zolang gewenste nummer 6 en een degelijke stabiele achterhoede, maar voorin werd er gewoon te weinig gecreeërd. Vaak genoeg zitten ergeren dat er nauwelijks een kans kwam of eens een schot op doel..

Spekholz
Ik wil niet voorbarig zijn en al te positief, maar als je dit soort potjes over de streep trekt dan kan je als ploeg hoog gaan eindigen.

Zwakste schakel in het team vond ik onze backs, hoewel Janssen prima inviel en mits volledig topfit, wellicht in de basis hoort. Kruiver heb ik lang verdedigd, maar is gewoon een matige speler voor middenmoot KKD..

Laten we hopen op een mooi jaar!
Spekholz
Wie zei Zeefuik 🤣🤣🤣
Spekholz
Jack Cooper Loooooooove
Spekholz
Wel hilarisch dat je de anonieme prikkers van hier er zo uit kan halen op de facebook pagina van Roda zelf 🤣🤣
Spekholz
Nog een paar minuten en dan weten we het. Media team laat er meestal een uurtje tussen nieuwe aankondigingen..
Spekholz
Hopelijk is Fraser niet echt in beeld. Heeft er bij RKC een zooitje van gemaakt. Supporters daar zijn blij dat die weg is en balen dat die zolang heeft mogen blijven zitten..
Spekholz
Lekker doorselecteren en nieuw vlees in de kuip halen. Zegt genoeg dat we Roseler en Koglin vrij eenvoudig laten lopen. Het klinkt raar, maar ik heb vertrouwen in komend seizoen. Er worden een aantal ervaren jongens gehaald met last minute misschien nog 2 buitenkansjes. Een smalle selectie, maar waar wel veel kwaliteit in zit.

Mits we een seizoen gaan draaien waar iedereen fit blijft gaan we hoog eindigen.
Spekholz
[quote]363574[/quote]
Zeker wel, ben er net langs gereden..