[quote]410933[/quote]
als we vijfde worden komen we tegen Vitesse, eerst uit en dan thuis
Rjciseverything
[quote]410489[/quote]
droom verder maat
Rjciseverything
vandaag slechtste wedstrijd van het seizoen gezien. 1 ding beklaagde ik me wel over, ik kon niet naar het stadion komen want ik kom uit drenthe maar die commentaar was zo anti roda en zo bloedirritant
Rjciseverything
[quote]409593[/quote]
en nog 5 procent jeugd
Rjciseverything
[quote]409331[/quote]
ja daar ben ik eerlijk gezegd ook bang voor, willem 2 en dordrecht uit zijn niet de makkelijkste potjes
Rjciseverything
[quote]407016[/quote]
huh serieus
Rjciseverything
[quote]406452[/quote]
leuk geprobeerd bas, maar die hebben al een periode
Rjciseverything
[quote]406360[/quote]
dit is het domste wat ik deze dag heb gehoord, breij is het schoolvoorbeeld van hoe je in een derby moet zijn. Koempelmentaliteit en kinderachtig
Rjciseverything
[quote]406360[/quote]
dit is het domste wat ik deze dag heb gehoord, breij is het schoolvoorbeeld van hoe je in een derby moet zijn. Koempelmentaliteit en kinderachtig