Ben het voor een groot deel met je eens hoor. Zou ook niet alleen naar data kijken. Maar zie liever dit soort jongens dan Wiedesheim-Paul om maar eens iets te noemen.
oost10
[quote]416092[/quote]
Ik zie er letterlijk 1
oost10
[quote]416084[/quote]
De clubs die puur naar data kijken: Hearts, Brighton, Union bijv. doen het anders erg goed
oost10
[quote]415915[/quote]
Is het die jongen van Anderlecht?
oost10
Is die Rassi nou ook weg trouwens?
Wordt niet meer vermeld bij de staf op de website.
oost10
[quote]415796[/quote]
Volgens mij is het de bedoeling dat we meer 3-4-2-1 gaan spelen.
Dus twee beweeglijke, creatieve spelers rondom één diepe spits.
oost10
Wel opvallend artikel dit. Van april dit jaar:
https://www.omropfryslan.nl/nl/nieuws/18347064/bram-marsman-voelt-zich-helemaal-thuis-bij-cambuur-supporters-zijn-wel-een-beetje-mijn-volk
oost10
Doodeman naar Volendam
oost10
[quote]415721[/quote]
Ik ben bang dat dat de realiteit is. Dat is de vijver waarin we vissen. En dan kiezen kwalitatief betere spelers met een blessure verleden boven kwalitatief mindere spelers die dat niet hebben. Daar valt wel wat voor te zeggen natuurlijk.
Maar je loopt inderdaad wel weer het risico dat je een aantal paniek aankopen moet gaan doen.