Wat ik wel word, is onrustig, gezien we over 8 weken alweer beginnen en er nog nauwelijks iets er doorheen is op transfer gebied.
Adi
Toch ook wel blij dat KvD weg is. Domme wissels weer waardoor je de laatste 10minuten van de reguliere speeltijd geen enkele bal meer vasthoudt, en vervolgens je pingelnemers allemaal eruit. Klasse.
Adi
Profs die een pingel missen.. tis ongelooflijk.
Adi
[quote]408773[/quote]
Zoals begin dit jaar.
Of vorig jaar.
En het jaar daarvoor.
Adi
[quote]408767[/quote]
Aah, ergens een verkeerd linkje gelegd dus.. thx Jupiler!
Adi
[quote]408756[/quote]
Held! Wie was dit.. HvV?
Adi
Ado man meer op het middenveld is het grote probleem. Trainert moet dat oplossen.
Adi
[quote]403321[/quote]
Hoeveel overgangsjaren gaan we nog krijgen? Zo gaat het er toch elk jaar aan toe?
Adi
Dat de ploeg wel strijdlust toont kan ook als + voor KvD gezien worden, echter met strijdlust alleen red je het niet.
Een beginnende coach mag ook fouten maken, maar hij moet er ook van leren. Dat leren blijkt nogal moeilijk.
Adi
Eerst wordt foss er simpel uitgelopen en daarna verzuimt hij de bal van de lijn te halen. Weer geen beste.