☰
☰
Vrijdagavond
Hutch schreef:
DnWinkbuul schreef:
Je bent gewoon wederom de slechtste Limburgse club op dit moment, en de doelstelling moet er naar zijn dat gewoon echt niet te laten gebeuren. Beschamend.
20 september 2026 om 01:27
Wat beschamend is, is dat jij dat deze constatering na zeven spelrondes doet. Bij één punt minder dan MVV. En drie minder dan VVV. En zelfs met plek één binnen handbereik. Pure stemmingmakerij. We... Lees het volledige bericht hier
20 september 2026 om 09:12

Beste Hutch, de beste zijn we niet als we de minste punten van de 4 clubs hebben. Dat is inderdaad beschamend, niet het punt benoemen.

Niet kunnen scoren maakt je de slechtste. Nu is het iedere week hopen dat er verbetering in de aanval zit, bij mij veranderd dat meestal door de wedstrijd heen in hoop dat er toch weer een verdediger tegen de bal oploopt.

Ik vind dat Servais dit jaar prima spelers heeft gehaald maar de trainer bakt er tot nu toe niet heel erg veel van. Verdedigend waren we namelijk al sterk.
zo 20 september 2026 om 09:49 - 20 september 2026 om 09:49 # 424733
Voorspel de wedstrijd
Niet ingelogd
Log in of word lid om een voorspelling te kunnen plaatsen
zaterdag 26 september 2026 om 20:00
Parkstad Limburg Stadion

Roda JC Kerkrade

RKC Waalwijk

Ik geef wijzijnrodajc.nl toestemming mijn emailadres te delen met Roda J.C. B.V. zodat Roda J.C. B.V. mij kan benaderen inzake de seizoenkaart campagne 2026/2027.

Ik wil een reminder ontvangen voorafgaan aan de wedstrijddag indien ik mijn voorspelling nog niet heb doorgegeven.

WZRJC Poule klassement