☰
☰
Hutch
DnWinkbuul schreef:
Je bent gewoon wederom de slechtste Limburgse club op dit moment, en de doelstelling moet er naar zijn dat gewoon echt niet te laten gebeuren. Beschamend.
20 september 2026 om 01:27

Wat beschamend is, is dat jij dat deze constatering na zeven spelrondes doet. Bij één punt minder dan MVV. En drie minder dan VVV. En zelfs met plek één binnen handbereik. Pure stemmingmakerij.

We hebben een nieuwe coach, een systeem dat ingeslepen moet worden, een hoop aanvallers die niet helemaal fit zijn of spelritme op moeten doen - je kan het ook gewoon even een kans geven.

We komen moeilijk tot kansen en doelpunten, en dat er wat gebeuren moet is geen punt van discussie. Maar anders dan vorig jaar zie en hoor ik een coach die die aanvallende problemen zelf benoemt. Het zal dus zijn aandacht wel hebben. Periode 1 zit er nog niet eens op - gewoon dus maar even kijken waarmee hij op de proppen komt.
zo 20 september 2026 om 09:12 - 20 september 2026 om 09:12 # 424732
Voorspel de wedstrijd
Niet ingelogd
Log in of word lid om een voorspelling te kunnen plaatsen
zaterdag 26 september 2026 om 20:00
Parkstad Limburg Stadion

Roda JC Kerkrade

RKC Waalwijk

Ik geef wijzijnrodajc.nl toestemming mijn emailadres te delen met Roda J.C. B.V. zodat Roda J.C. B.V. mij kan benaderen inzake de seizoenkaart campagne 2026/2027.

Ik wil een reminder ontvangen voorafgaan aan de wedstrijddag indien ik mijn voorspelling nog niet heb doorgegeven.

WZRJC Poule klassement