☰
☰
RJC1978
Socio schreef:
Lexor schreef:
Kirchroa1953 schreef:
Ik begrijp niet,waarom steeds vanachteruit gespeeld wordt. Dwz de bal steeds laten rond cirkelen achter,maar de bal komt altijd terug bij de doelman. Ik heb dit laatst ook al eens gezegd,bij dit soort voetbal kom... Lees het volledige bericht hier
19 september 2026 om 10:00
Precies dit. Waar ik 2 jaar geleden nog wel vertrouwen had in Treichel, begin ik me nu elke week te irriteren aan zijn manier van opbouwen. Balletje onder de voet, wachten, wachten, wachten, om... Lees het volledige bericht hier
19 september 2026 om 10:56
Ik erger me daar ook kapot aan!
19 september 2026 om 12:01

Er wordt nog te veel uit risicovermijding terug naar Treichel gespeeld. Janssen loopt ook heel vaak terug ipv de oplossing vooruit. Peixoto pakt dat anders aan die gaat gewoon op avontuur.

Terugspelen op je keeper moet hoge uitzondering zijn. En dat uitdagen moet per direct stoppen. Treichel is een prima lijnkeeper maar opbouwend te langzaam en vaak risicovol in de spelhervatting.

In de wedstrijden met Paulissen creerden we aanvallend meer.

Mensah oogt niet als een "10" maar een type spelverdeler/8.

We komen voorin lengte/fysiek tekort. Mensah en Sleegers zijn allebei klein. Bentoumi ook.

We missen een type Schwirten met lengte én diepgang. Misschien vult Khaldi straks dat gat in.

Achterin staat het prima.
za 19 september 2026 om 12:13 - 19 september 2026 om 12:13 # 424698
Voorspel de wedstrijd
Niet ingelogd
Log in of word lid om een voorspelling te kunnen plaatsen
zaterdag 26 september 2026 om 20:00
Parkstad Limburg Stadion

Roda JC Kerkrade

RKC Waalwijk

Ik geef wijzijnrodajc.nl toestemming mijn emailadres te delen met Roda J.C. B.V. zodat Roda J.C. B.V. mij kan benaderen inzake de seizoenkaart campagne 2026/2027.

Ik wil een reminder ontvangen voorafgaan aan de wedstrijddag indien ik mijn voorspelling nog niet heb doorgegeven.

WZRJC Poule klassement