Kirchroa1953 schreef:
Ik begrijp niet,waarom steeds vanachteruit gespeeld wordt. Dwz de bal steeds laten rond cirkelen achter,maar de bal komt altijd terug bij de doelman. Ik heb dit laatst ook al eens gezegd,bij dit soort voetbal kom... Lees het volledige bericht hier19 september 2026 om 10:00
Precies dit. Waar ik 2 jaar geleden nog wel vertrouwen had in Treichel, begin ik me nu elke week te irriteren aan zijn manier van opbouwen. Balletje onder de voet, wachten, wachten, wachten, om vervolgens risicovolle ballen op Beerten te geven, want ja die speelt zich daar makkelijk onderuit..
Ook een balletje zo als gisteren op Dorenbosch, rand 16 met een man in de rug, Dyon kan die bal wel vragen en het is ook goed dat hij daar een man mee trekt, maar Treichel mag die bal nooit spelen daar met iemand op nog geen meter in de rug. Het ging dan ook maar net goed, maar het had me niet verbaasd als de scheids daar géén overtreding gaf en dan was een tegengoal volledig op Treichel af te schuiven.
Ik snap dan ook niet goed waarom Penders hier in mee gaat, er komen vrijwel nooit vloeiende aanvallen uit deze opbouw voort en je zet alleen maar je eigen verdedigers extra onder druk, het is vragen om problemen.
Inloggen
Wachtwoord vergeten
Nieuw account maken
Word gratis lid