☰
☰
Alli
RJC1978 schreef:
Alli schreef:
045 schreef:
Geen Anthony vanavond
18 september 2026 om 19:09
Gelukkig geen blessure. Wel vervelend voor VDH en ook voor ons. De enige fitte spits die we momenteel hebben is een 18 jarige speler. En de vraag is of Schenten fit genoeg is om... Lees het volledige bericht hier
18 september 2026 om 19:46
We hebben Maoujoudi nog. Het wordt een overtuigende zege 0-2, 1-3 of 1-4.
18 september 2026 om 20:07

Klopt, maar Maoujoudi is van origine een CAM. Staat bij de O21 in de spits omdat Filip Jansen en Ferrati vertrokken zijn. Vooral laatstgenoemde had ik hier nog graag gezien. Is vertrokken omdat hij geen onderdeel zou zijn van de selectie, terwijl hij een veelbelovend talent zou zijn. Heeft door zijn statistieken bij de O21 de kans gekregen om in de voorbereiding de stap naar Roda 1 te maken. Heeft genoeg minuten mogen maken in de voorbereiding maar schijnbaar heeft hij Roda niet kunnen overtuigen.

Gezien de blessure van Khaldi had ik Ferrati toch op amateurbasis erbij genomen dit seizoen. Kost de club niks, Ferrati kan ervaring op doen en wellicht verassen.
Zou het een vreemde keuze vinden als Roda nu in Maoujoudi de 3e spits zien, terwijl hij van origine een CAM is.
vr 18 september 2026 om 20:39 - 18 september 2026 om 20:39 # 424468
Voorspel de wedstrijd
Niet ingelogd
Log in of word lid om een voorspelling te kunnen plaatsen
zaterdag 26 september 2026 om 20:00
Parkstad Limburg Stadion

Roda JC Kerkrade

RKC Waalwijk

Ik geef wijzijnrodajc.nl toestemming mijn emailadres te delen met Roda J.C. B.V. zodat Roda J.C. B.V. mij kan benaderen inzake de seizoenkaart campagne 2026/2027.

Ik wil een reminder ontvangen voorafgaan aan de wedstrijddag indien ik mijn voorspelling nog niet heb doorgegeven.

WZRJC Poule klassement