Alli
045 schreef:
Geen Anthony vanavond
18 september 2026 om 19:09

Gelukkig geen blessure. Wel vervelend voor VDH en ook voor ons. De enige fitte spits die we momenteel hebben is een 18 jarige speler. En de vraag is of Schenten fit genoeg is om direct "gedwongen" 90 minuten te spelen.

Wel benieuwd of we met Schenten als spits meer diepgang in ons spel krijgen. Volgens mij komt Schenten het beste tot zijn recht als hij de diepte ingestuurd wordt en rond de 16 kan afdrukken.

Aan de andere kant; de kracht van VDH ligt ook in de 16 van de tegenstander en niet op 25 meter van het doel af met de rug naar de goal. En daar blijft Penders zich ook al 6 weken aan vasthouden.

We shall see. Ik voorspel een gelijkspel. Niet omdat ik ons minder vind dan Ajax, maar puur vanwege het feit dat wij aanvallend (nog) niet in staat zijn om serieus gevaarlijk te worden.
vr 18 september 2026 om 19:46 - 18 september 2026 om 19:46 # 424439
Voorspel de wedstrijd
Niet ingelogd
Log in of word lid om een voorspelling te kunnen plaatsen
zaterdag 26 september 2026 om 20:00
Parkstad Limburg Stadion

Roda JC Kerkrade

RKC Waalwijk

Ik geef wijzijnrodajc.nl toestemming mijn emailadres te delen met Roda J.C. B.V. zodat Roda J.C. B.V. mij kan benaderen inzake de seizoenkaart campagne 2026/2027.

Ik wil een reminder ontvangen voorafgaan aan de wedstrijddag indien ik mijn voorspelling nog niet heb doorgegeven.

WZRJC Poule klassement