DelaVega
HensFischer schreef:
NoahP schreef:
HensFischer schreef:
[quote]424395[/quote] En waarom zou een immuunsysteem verzwakt zijn als je 5 uur noordelijker verhuisd? Dat kan vrijwel alleen levensstijl zijn.
17 september 2026 om 19:23
Dat je eerst een ander aanspreekt op niet luisteren en dan zelf zoveel aannames doet die niet gezegd zijn. Maar goed, als reactie op je vraag. Dit kan een combinatie zijn van stress door... Lees het volledige bericht hier
17 september 2026 om 19:32
De host vatte het volgens mij op als levensstijl als gevolg van de eerste keer voor jezelf zorgen. Dat lijkt me in het geval van een jonge speler een veel logischere aanname dan bijvoorbeeld een ander soort bacteriën dan 5 uur zuidelijker. Hij bracht het een beetje lomp in de vorm van “eet ie te vaak frieten?”. Naar mijn idee is dit de juiste context.
17 september 2026 om 20:45

Kerel wat een onzin kraam jij allemaal uit of ben je nu daadwerkelijk de host die iets recht probeert te lullen wat krom is. De heletijd aannames en ''volgens mij'' en vervolgens andere uitmaken dat ze niet geluisterd hebben, terwijl je zelf je eigen waarheid verzint. ''Volgens mij'' ben jij namelijk degene die niet geluisterd heeft of in ieder geval niet begrijpend kán luisteren.

De hele context van Khaldi werd bespot door de host en lacherig om gedaan. Iemand die zwaar ziek was, notabene door Servais benadrukt (maakte zich zelfs ernstige zorgen om zijn toestand) in die zelfde podcast, en op de IC lag werd meerdere malen belachelijk gemaakt; ''zal de verminderde immuniteit komen door het eten van friet?'', ''wast hij zich wel?'', een zalfje voor een blaar is toch voldoende? Terecht dat Robbie zich niet liet ragebaiten door zo'n figuur.

Hij bracht het helemaal niet lomp. Het was gewoon grappig proberen te doen over de rug van een Roda speler die bijna zowat op de IC lag en maanden later nog altijd aan het revalideren is. Hoe kan je überhaupt in een Roda Podcast zo over een eigen speler praten?
do 17 september 2026 om 21:09 - 17 september 2026 om 21:09 # 424401
Voorspel de wedstrijd
Niet ingelogd
Log in of word lid om een voorspelling te kunnen plaatsen
zaterdag 26 september 2026 om 20:00
Parkstad Limburg Stadion

Roda JC Kerkrade

RKC Waalwijk

Ik geef wijzijnrodajc.nl toestemming mijn emailadres te delen met Roda J.C. B.V. zodat Roda J.C. B.V. mij kan benaderen inzake de seizoenkaart campagne 2026/2027.

Ik wil een reminder ontvangen voorafgaan aan de wedstrijddag indien ik mijn voorspelling nog niet heb doorgegeven.

WZRJC Poule klassement