NoahP
HensFischer schreef:
NoahP schreef:
HensFischer schreef:
[quote]424390[/quote] Er werd indd iets gezegd over frieten. Dat werd aangehaald als voorbeeld dat het kan dat je ongezond zou kunnen eten nadat je voor het eerst op jezelf gaat wonen in een nieuwe omgeving. Waarop Servais antwoordde nee hij at 2 keer per dag op de club. Dat is heel anders dan hoe het hier wordt neergezet.
17 september 2026 om 18:59
Sorry maar dit is totaal niet zo gebracht, luister maar terug. Nogmaals, dit was als reactie op het verhaal van Servais dat mogelijk zijn imuunsysteem verzwakt zou kunnen zijn na de overstap, ging nergens daarvoor over ongezond eten als je op jezelf woont of ook maar iets in die richting. Dit verzin je echt zelf.
17 september 2026 om 19:07
En waarom zou een immuunsysteem verzwakt zijn als je 5 uur noordelijker verhuisd? Dat kan vrijwel alleen levensstijl zijn.
17 september 2026 om 19:23

Dat je eerst een ander aanspreekt op niet luisteren en dan zelf zoveel aannames doet die niet gezegd zijn.
Maar goed, als reactie op je vraag. Dit kan een combinatie zijn van stress door verhuizen en een nieuwe club, minder goed slapen in iets wat nog niet als je eigen huis voelt, en aanrakingen met andere bacteriƫn en virussen dan je gewend was in eigen omgeving. Ja dit heeft te maken met levensstijl, maar dat is wel iets anders dan zeggen dat het komt doordat hij alleen frieten zou eten. Hiermee zeg je namelijk dat hij bewust niet goed met zijn levensstijl omgaat, en dat als profsporter.
do 17 september 2026 om 19:32 - 17 september 2026 om 19:32 # 424399
Voorspel de wedstrijd
Niet ingelogd
Log in of word lid om een voorspelling te kunnen plaatsen
zaterdag 26 september 2026 om 20:00
Parkstad Limburg Stadion

Roda JC Kerkrade

RKC Waalwijk

Ik geef wijzijnrodajc.nl toestemming mijn emailadres te delen met Roda J.C. B.V. zodat Roda J.C. B.V. mij kan benaderen inzake de seizoenkaart campagne 2026/2027.

Ik wil een reminder ontvangen voorafgaan aan de wedstrijddag indien ik mijn voorspelling nog niet heb doorgegeven.

WZRJC Poule klassement