Roda7United
Hutch schreef:
Roda7United schreef:
Het valt me op dat spelers hier erg snel in de basis worden gepraat. Als je 1x 20 minuten aardig invalt moet je al een basisplek krijgen volgens velen. Voor mij ligt die lat toch... Lees het volledige bericht hier
14 september 2026 om 19:06
Haha, de wereld op zijn kop. Wat mij een groter probleem lijkt is dat spelers snel naar de uitgang worden gepraat als het even niet loopt. Zelfs als ze van een slepende blessure terugkeren.... Lees het volledige bericht hier
14 september 2026 om 21:27

Wat jij doet, is mij verantwoordelijk houden voor iets wat anderen gezegd hebben en dan doen alsof dat door één en dezelfde persoon is gezegd. Niet heel fair.

Je zet meningen van de ene helft een aantal weken/maanden later naast meningen van de andere helft en doet dan alsof het dezelfde personen zijn die beide meningen geschreven hebben. Vreemd.

Om dan toch even inhoudelijk te reageren: dat een explosieve speler als Seedorf baat heeft bij een vermoeide back kan je moeilijk ontkennen. En ‘als het even niet loopt’ vind ik wel een understatement. Seedorf is een heel seizoen uitvorm geweest. Het seizoen daarvoor was hij de beste, waardoor hij bij mij wel wat krediet heeft.
ma 14 september 2026 om 21:55 - 14 september 2026 om 21:55 # 424024
Voorspel de wedstrijd
Niet ingelogd
Log in of word lid om een voorspelling te kunnen plaatsen
zaterdag 26 september 2026 om 20:00
Parkstad Limburg Stadion

Roda JC Kerkrade

RKC Waalwijk

Ik geef wijzijnrodajc.nl toestemming mijn emailadres te delen met Roda J.C. B.V. zodat Roda J.C. B.V. mij kan benaderen inzake de seizoenkaart campagne 2026/2027.

Ik wil een reminder ontvangen voorafgaan aan de wedstrijddag indien ik mijn voorspelling nog niet heb doorgegeven.

WZRJC Poule klassement