Rodasupporter89 schreef:Socio schreef:je oordeelt niet maar geeft toch een foutieve weergave van de situatie. Er was GEEN chaos. Er was NIKS aan de hand. De supportersbussen reden op dat moment zelfs al weg. Geen Vitesse supporters. Geen rare dingen. Het gebeurde letterlijk 1 meter voor de hoofdingang. Deze werd uit paniek gesloten waardoor we geen kant uit konden. Dus nee, beter niet oordelen ;)Rodasupporter89 schreef:Ik oordeel niet want ik was er niet bij. Maar als ik uit de business club kom gelopen en zie dat er chaos is doe ik een stap terug en blijf daar uit de buurt zodat de politie ongestoord hun werk kan doen. Dan loop ik ook geen klappen op.
[quote]423916[/quote] inderdaad een erg merkwaardig optreden. Ik ben een van de vrouwelijke supporters die vanmorgen flink bont en blauw is wakker geworden na gisteren een paar flinke tikken met de wapenstok te hebben gekregen. (Groene... Lees het volledige bericht hier13 september 2026 om 06:5213 september 2026 om 12:2713 september 2026 om 12:56
Na verdere bestudering van mijn fragmentjes zie ik wel dat er een vrouw met een groene jas door de politie wordt aangepakt. Dit is een blond persoon met een grijze broek. De daadwerkelijke klappen heb ik niet op beeld, maar wel dat deze persoon nonchalant en aggresief door de politie (met bedekking voor zijn gezicht) wordt vastgepakt en geduwd. Als jij deze persoon bent en ik je hiermee verder kan helpen hoor ik het graag! Er staat ook iemand met een roda shirt die dit akkefietje van dichtbij volledig heeft gefilmd, maar ken deze persoon niet. Die moet te achterhalen zijn.
Inloggen
Wachtwoord vergeten
Nieuw account maken
Word gratis lid