DelaVega schreef:
Merkwaardige afloop van dit matig potje. Aan het einde flinke opschaling van politie en werden er onder andere kind- en vrouwelijke supporters van Roda JC door de politie met politiestokken geslagen. Heb het politie optreden... Lees het volledige bericht hier12 september 2026 om 21:11
inderdaad een erg merkwaardig optreden. Ik ben een van de vrouwelijke supporters die vanmorgen flink bont en blauw is wakker geworden na gisteren een paar flinke tikken met de wapenstok te hebben gekregen. (Groene jas).
We kwamen uit de business club gelopen en ineens was er chaos pal voor de hoofdingang.
Ik ben op zoek naar mensen die het gezien en/of gefilmd hebben. Na afloop namelijk een gesprek gehad met Jordens Peters op kantoor en zij willen graag beelden ontvangen zodat ze het gesprek aan kunnen gaan met de politie en hun kijk “op de openbare orde”. Want dit ging natuurlijk alle grenzen over. De spelersbussen waren al vertrokken en er was geen enkele reden om deze actie te rechtvaardigen.
Ik plaats dit niet om stennis te veroorzaken. We komen al ruim 15 jaar in de bc en daarvoor jaren op West. Roda altijd een warm hart toegedragen maar na gisteren mijn portie wel ff gehad.
Ook wil ik mijn dank uitspreken naar de heren EN dames die het voor mij hebben opgenomen en kwamen vragen hoe het met me ging. Dankjewel!
Ik kom graag in contact!
Inloggen
Wachtwoord vergeten
Nieuw account maken
Word gratis lid