Hutch
Rodasupporter89 schreef:
DelaVega schreef:
Merkwaardige afloop van dit matig potje. Aan het einde flinke opschaling van politie en werden er onder andere kind- en vrouwelijke supporters van Roda JC door de politie met politiestokken geslagen. Heb het politie optreden... Lees het volledige bericht hier
12 september 2026 om 21:11
inderdaad een erg merkwaardig optreden. Ik ben een van de vrouwelijke supporters die vanmorgen flink bont en blauw is wakker geworden na gisteren een paar flinke tikken met de wapenstok te hebben gekregen. (Groene... Lees het volledige bericht hier
13 september 2026 om 06:52

Wat een intens verdrietig bericht. Hopelijk ben je een beetje bekomen van de schrik en vormt deze dieptrieste ervaring geen aanleiding de club definitief de rug toe te keren.

Dat er zo snel een gesprek heeft plaatsgevonden en Roda dit serieus wil oppakken geeft aan dat de club er ook enorm mee in zijn maag zal zitten. En dat zou ik ook, als ik in Jordens' schoenen stond.

Daar koop je op deze 'day after' niet zoveel voor, maar op den duur misschien wel. Als er ongepast geweld is aangewend gaat dit namelijk een staartje krijgen. Dat kan helemaal niet anders.

zo 13 september 2026 om 13:01 - 13 september 2026 om 13:01 # 423963
Voorspel de wedstrijd
Niet ingelogd
Log in of word lid om een voorspelling te kunnen plaatsen
zaterdag 26 september 2026 om 20:00
Parkstad Limburg Stadion

Roda JC Kerkrade

RKC Waalwijk

Ik geef wijzijnrodajc.nl toestemming mijn emailadres te delen met Roda J.C. B.V. zodat Roda J.C. B.V. mij kan benaderen inzake de seizoenkaart campagne 2026/2027.

Ik wil een reminder ontvangen voorafgaan aan de wedstrijddag indien ik mijn voorspelling nog niet heb doorgegeven.

WZRJC Poule klassement