RodaSjeng schreef:Roda7United schreef:En toch lijkt 2 a 3 maanden me een stuk realistischer dan die 90% die jij opeens uit de lucht grijpt om maar weer iets te zoeken om je boos te maken over Servais.KampfenundSiegen schreef:2-3 maanden is echt pure speculatie. In goed overleg kan van alles zijn, dat zegt helemaal niks over de hoogte van het bedrag. Die neemt echt niet genoeg met 20k als die een potentiële... Lees het volledige bericht hier
[quote]422658[/quote] Ik ben geen expert, maar: "In goed overleg" suggereert dat er een VSO is en dus dat er misschien 2-3 bruto maandsalarissen meegegeven zijn. Hij zal nooit bijna het complete jaarsalaris meegekregen hebben. Desalniettemin eens dat het lastig oordelen is behalve dat hij weg moest en dat nu gelukkig is.2 september 2026 om 19:422 september 2026 om 19:492 september 2026 om 19:52
Boos maken? Lees mijn prikker nog eens. Ik ben helemaal niet boos. Zoals ik zeg, een misser kan gebeuren. Maar blijkbaar mag je zelfs daar alleen maar complimenten voor uitdelen.
Door sommigen wordt hier alles door de mantel der liefde bedekt, en als je een kritisch kantpunt plaatst krijg je de wind van voren door de positiviteitspolitie.
Ik ben niet eens ontevreden over Servais deze transferperiode. Maar mag relativeren ook nog, of niet? Zolang wij niet weten hoeveel Lajud heeft meegekregen kunnen we helemaal niet zeggen of dit goed onderhandeld is vanuit Roda.
Er zonder informatie vanuit gaan dat dit goed onderhandeld is mag wel, maar een middenpositie aanhouden omdat de belangrijkste informatie mist mag dan blijkbaar niet. Erg bijzonder.
Naïviteit vs realisme.
Inloggen
Wachtwoord vergeten
Nieuw account maken
Word gratis lid