Roda7United
KampfenundSiegen schreef:
Roda7United schreef:
Heerlen schreef:
3 weken geleden kon Servais er helemaal niks van. Ondertussen een paar leuke aanvallende versterkingen gehaald en spelers weten te lozen die 0 minuten zouden maken en qua salaris aan de hoge kant zaten. De wereld kan verkeren….nu nog een cv en hij mag weer een transferwindow positief afsluiten
2 september 2026 om 19:22
Je weet helemaal niet hoeveel hij heeft meegekregen. Stel hij heeft 90% meegekregen, en dan zit je hier complimenten uit te delen aan de TD? Dat lijkt me dus toch ontzettend voorbarig. Elke euro... Lees het volledige bericht hier
2 september 2026 om 19:31
Ik ben geen expert, maar: "In goed overleg" suggereert dat er een VSO is en dus dat er misschien 2-3 bruto maandsalarissen meegegeven zijn. Hij zal nooit bijna het complete jaarsalaris meegekregen hebben. Desalniettemin eens dat het lastig oordelen is behalve dat hij weg moest en dat nu gelukkig is.
2 september 2026 om 19:42

2-3 maanden is echt pure speculatie. In goed overleg kan van alles zijn, dat zegt helemaal niks over de hoogte van het bedrag. Die neemt echt niet genoeg met 20k als die een potentiële nieuwe club gevonden heeft waar die maar kan tekenen voor 20k (bijvoorbeeld).

Een misser kan natuurlijk eens gebeuren, maar hieraan de conclusie verbinden dat dit goed werk is door Servais zou belachelijk zijn. Dat kunnen we simpelweg niet weten. Het blijft wel gewoon zijn een misser en verloren geld. Zoals gezegd, zoiets kan eens gebeuren. Maar ik zie hieronder al mensen complimenten uitdelen aan Servais hiervoor en het als argument gebruiken dat Servais goed bezig is. Dat slaat toch helemaal nergens op?
wo 2 september 2026 om 19:49 - 2 september 2026 om 19:49 # 422661
Voorspel de wedstrijd
Niet ingelogd
Log in of word lid om een voorspelling te kunnen plaatsen
zaterdag 12 september 2026 om 16:30
Parkstad Limburg Stadion

Roda JC Kerkrade

Vitesse

Ik geef wijzijnrodajc.nl toestemming mijn emailadres te delen met Roda J.C. B.V. zodat Roda J.C. B.V. mij kan benaderen inzake de seizoenkaart campagne 2026/2027.

Ik wil een reminder ontvangen voorafgaan aan de wedstrijddag indien ik mijn voorspelling nog niet heb doorgegeven.

WZRJC Poule klassement