Roda7United
Heerlen schreef:
3 weken geleden kon Servais er helemaal niks van. Ondertussen een paar leuke aanvallende versterkingen gehaald en spelers weten te lozen die 0 minuten zouden maken en qua salaris aan de hoge kant zaten. De wereld kan verkeren….nu nog een cv en hij mag weer een transferwindow positief afsluiten
2 september 2026 om 19:22

Je weet helemaal niet hoeveel hij heeft meegekregen. Stel hij heeft 90% meegekregen, en dan zit je hier complimenten uit te delen aan de TD? Dat lijkt me dus toch ontzettend voorbarig.

Elke euro is beter dan niks, want gebruiken gingen we hem toch niet. Echter om hiervoor complimenten uit te delen aan Servais? Dat is toch de wereld op zijn kop en daarvoor weten we inhoudelijk toch echt veel te weinig (lees: niks) van deze afwikkeling. Die zal gewoon een fors bedrag meegekregen hebben.

Vergeten en door, maar goed gedaan? Nee. Hopelijk een dure les, dan is het niet voor niks geweest.
wo 2 september 2026 om 19:31 - 2 september 2026 om 19:31 # 422658
Voorspel de wedstrijd
Niet ingelogd
Log in of word lid om een voorspelling te kunnen plaatsen
zaterdag 26 september 2026 om 20:00
Parkstad Limburg Stadion

Roda JC Kerkrade

RKC Waalwijk

Ik geef wijzijnrodajc.nl toestemming mijn emailadres te delen met Roda J.C. B.V. zodat Roda J.C. B.V. mij kan benaderen inzake de seizoenkaart campagne 2026/2027.

Ik wil een reminder ontvangen voorafgaan aan de wedstrijddag indien ik mijn voorspelling nog niet heb doorgegeven.

WZRJC Poule klassement