Bessems
NIEUW LID
Kr1t1sjeRodatuup schreef:
Schijnbaar heb ik de suggestie gewekt dat de naam veranderd moet worden naar Roda jc Parkstad. In plaats van Kerkrade. En dat er dan opeens 1000 mensen meer komen? Nou bij deze dat is mijn... Lees het volledige bericht hier
10 augustus 2026 om 11:14

Jij hebt toch echt letterlijk het volgende gezegd "Roda JC Parkstad” zou als merk veel meer uitstralen dat het de club van de hele regio is"

Waarom trek je nu je keutel al weer in?

En nu zeg je het volgende "er is geen duidelijk centrum waar de voetbalcultuur samenkomt, etc"

Dat centrum is toch al decennia lang Roda JC? Er komen echt niet alleen maar mensen uit Kerkrade naar het stadion hoor, de club is juist heel goed ingebed in de regio. De belangrijkste reden dat het stadion zo leeg blijft zijn de hele slechte sportieve prestaties in de afgelopen 10 jaren.
ma 10 augustus 2026 om 11:31 - 10 augustus 2026 om 11:31 # 420127
Voorspel de wedstrijd
Niet ingelogd
Log in of word lid om een voorspelling te kunnen plaatsen
vrijdag 14 augustus 2026 om 20:00
Parkstad Limburg Stadion

Roda JC Kerkrade

Helmond Sport

Ik geef wijzijnrodajc.nl toestemming mijn emailadres te delen met Roda J.C. B.V. zodat Roda J.C. B.V. mij kan benaderen inzake de seizoenkaart campagne 2026/2027.

Ik wil een reminder ontvangen voorafgaan aan de wedstrijddag indien ik mijn voorspelling nog niet heb doorgegeven.

WZRJC Poule klassement