Hutch
Z12 schreef:
Cheick18 schreef:
Z12 dat hoeft helemaal niet voorgoed verleden tijd te zijn. Er hoeft maar 1 seizoen alles goed te vallen, als je je daarna ook nog weet te handhaven in de eredivisie, dan speel je zomaar... Lees het volledige bericht hier
7 augustus 2026 om 15:44
Ik heb het ook sec over de situatie dat Roda in de KKD speelt en niet in de Eredivisie. Ik schrijf nergens dat Roda nooit meer zal promoveren. Dat is absoluut niet te hopen... Lees het volledige bericht hier
7 augustus 2026 om 15:52

Gisteren de podcast geluisterd en daar klonk hetzelfde: de roep om meer geld. Rob Franssen maakte er een wat moedeloze indruk onder.

Een wat ruimer budget is altijd fijn - daar kan geen misverstand over bestaan. Maar ondertussen ging het in een klaagzang van een half uur geen seconde over de prestaties van de organisatie. En daar zit natuurlijk wel de sleutel: Vang je voor Müller, Köther en Schwirten zelfs maar een bescheiden transfersommetje, is dat de aanzet tot groei. Maar teveel spelers lopen de poort uit zonder dat er noemenswaardig transferwaarde is toegevoegd. Dat is het verschil met AZ of Go Ahead die ook ooit heel bescheiden in de KKD begonnen. En dan kom je inderdaad geen steek verder.

Heel onopgemerkt reikten de jongens zelf het antwoord aan toen aan het eind de ontwikkelingen rond Sami aan bod kwamen.

Tja, die kant zal het opmoeten. Lukt het wat vaker spelers te verbeteren is groei ook mogelijk in de KKD. En komen de jongens die nu onhaalbaar blijken en voor iets anders kiezen vanzelf in beeld. Het begint allemaal met het eigen presteren.
vr 7 augustus 2026 om 17:04 - 7 augustus 2026 om 17:04 # 419416
Voorspel de wedstrijd
Niet ingelogd
Log in of word lid om een voorspelling te kunnen plaatsen
vrijdag 14 augustus 2026 om 20:00
Parkstad Limburg Stadion

Roda JC Kerkrade

Helmond Sport

Ik geef wijzijnrodajc.nl toestemming mijn emailadres te delen met Roda J.C. B.V. zodat Roda J.C. B.V. mij kan benaderen inzake de seizoenkaart campagne 2026/2027.

Ik wil een reminder ontvangen voorafgaan aan de wedstrijddag indien ik mijn voorspelling nog niet heb doorgegeven.

WZRJC Poule klassement