Cheick18
Z12 dat hoeft helemaal niet voorgoed verleden tijd te zijn. Er hoeft maar 1 seizoen alles goed te vallen, als je je daarna ook nog weet te handhaven in de eredivisie, dan speel je zomaar weer over een jaar of 5 mee voor het linkerrijtje.

Ander onderwerp, hoop toch niet dat Breij en Cooper Love het vandaag op de heupen krijgen haha... Trouwens, wat wel een beetje vreemd is, Cooper Love heeft geen enkele foto van z'n Roda periode nog op instagram staan. Zou daar iets niet lekker gelopen zijn? Ben overig niet rouwig om zijn vertrek, leuke snelheid, maar ook niet meer dan dat. Voetballend zeer matig, en met de kop kan ie al helemaal niks. Breij vind ik wel nog steeds jammer, had hem graag nog erbij gezien in de rol zo vlak om vd Hurk heen. Had hem goed gepast dit nieuwe systeem.
vr 7 augustus 2026 om 15:44 - 7 augustus 2026 om 15:44 # 419407
Voorspel de wedstrijd
Niet ingelogd
Log in of word lid om een voorspelling te kunnen plaatsen
vrijdag 14 augustus 2026 om 20:00
Parkstad Limburg Stadion

Roda JC Kerkrade

Helmond Sport

Ik geef wijzijnrodajc.nl toestemming mijn emailadres te delen met Roda J.C. B.V. zodat Roda J.C. B.V. mij kan benaderen inzake de seizoenkaart campagne 2026/2027.

Ik wil een reminder ontvangen voorafgaan aan de wedstrijddag indien ik mijn voorspelling nog niet heb doorgegeven.

WZRJC Poule klassement