RJC1978 schreef:Nisbetondingen schreef:Eens. En Maoujoudi is ook een jongen met potentieel. Het onder druk spelen in een 3-mansdefensie vraagt meer van je voetballende kwaliteiten en handelingssnelheid. Daarvoor moet je zowel fysiek als opbouwend je mannetje staan.... Lees het volledige bericht hier
Tot dusver ben ik niet ontevreden over de transfers. Van den Berg, Marsman en Dorenbosch (ondanks dat hij tegen Alemannia heel ongelukkig speelde) zijn 3 jonge jongens die mij tot nu toe met hun werklust... Lees het volledige bericht hier3 augustus 2026 om 22:363 augustus 2026 om 23:03
Daarom, de wedstrijd tegen Aken vond ik een beetje vertekenend mede door afwezigheid Seedorf en VdB. VdB met zijn coaching zorgt er gewoon voor dat er minder van dat soort persoonlijke fouten worden gemaakt. Nisbet wat lager op het veld zorgt ook dat je vaker onder de druk uit kunt komen. De creatieve speler die ze gaan halen gaat uiteindelijk het verschil maken hoe succesvol het seizoen gaat worden, ik denk dat ze voor deze speler heel hoog inzetten en het daarom ook lang duurt.
Inloggen
Wachtwoord vergeten
Nieuw account maken
Word gratis lid