Tot dusver ben ik niet ontevreden over de transfers. Van den Berg, Marsman en Dorenbosch (ondanks dat hij tegen Alemannia heel ongelukkig speelde) zijn 3 jonge jongens die mij tot nu toe met hun werklust maar ook hun voetballende kwaliteiten echt wel overtuigd hebben dat zij van toegevoegde waarde zijn en later geld op kunnen leveren. Khaldi is nog een vraagteken maar een extra speler met snelheid en diepte is bij de huidige selectie al snel van toegevoegde waarde. Het vastleggen van Sjtocevic is ook mooi want die is in potentie je eerste keeper en ook hij kan nog weleens een mooie transfer maken later. Schenten is natuurlijk bijzonder dat hij voor Roda kiest ondanks alle andere interesse en ik heb hem ook op de training gezien die heeft een schot waar je u tegen zegt. Als Servais nog een goede creatieve aanvaller kan vinden en een goeie verdediger heb je met de middelen die je hebt helemaal geen slecht elftal neergezet. Wat wel zo is en zal ons hoogstwaarschijnlijk wel wat punten kosten is dat je ziet dat een aantal spelers moeite heeft met het aanpassen aan de compleet nieuwe opstelling. We moeten Penders en de spelers het vertrouwen geven en geduldig zijn want ik denk dat onder de bovengenoemde voorwaarden het echt weleens een mooi seizoen kan worden. De selectie is nu al beter dan vorig jaar.
ma 3 augustus 2026 om 22:36 - 3 augustus 2026 om 22:36 # 419000