DeLimbo schreef:Alli schreef:Treichel Jansen, beerten, vd buijs, tol, kruiver Deom, dorenbosch Nisbet, seedorf Vd Hurk Ga ervan uit dat met Schenten erbij, Nisbet op de plek van Deom komt te spelen.DeLimbo schreef:Kun je de opstelling van de 1e wedstrijd tegen Dender hier eens posten? Kan dit nergens terug vinden, enkel de spelersnamen die aan de aftrap stonden van de 1e wedstrijd. Zo ben ik wel... Lees het volledige bericht hier
Trouwens opvallend tijdens de oefenpot gisteren was toch wel de rol van Vd Buijs die bijna altijd inschoof op het middenveld. Verder lijken tol en beerten ook regelmatig hun back te overlappen in aanvallend spel (natuurlijk niet beide tegelijk). Mij lijkt juist Beerten meer geschikt om in te schuiven aangezien hij ook veel op het middenveld heeft gespeeld.26 juli 2026 om 11:5927 juli 2026 om 04:1927 juli 2026 om 09:12
Thanks!
Ik denk niet dat Schenten direct in de basis zal staan. Zijn nog maar 2 weken tot de 1e competitie wedstrijd. Laat 'm maar eerst eens rustig landen hier. Is nog maar 18 en komt veel op hem af. Het mentale aspect is voor zo'n jonge speler ontzettend belangrijk. En in de tussentijd mag hij Penders zijn kwaliteiten laten zien.
Misschien een vreemde gedachte, maar zal Schenten in 1e instantie niet gehaald zijn als backup voor VDH? Dan kan hij rustig gebracht worden en langzaam wat minuten laten maken alvorens hij gelijk voor de leeuwen wordt gegooid.
Nu Khaldi geblesseerd is, is Schenten de enige spits die we hebben als backup voor VDH. Voor de 2 CAM posities hebben we voldoende alternatieven;
- Paulissen
- Leijten
- Lajud
En je kunt er donder op zeggen dat Schwirten hier op korte termijn bij gaat komen 😉
Inloggen
Wachtwoord vergeten
Nieuw account maken
Word gratis lid