DeLimbo schreef:
Trouwens opvallend tijdens de oefenpot gisteren was toch wel de rol van Vd Buijs die bijna altijd inschoof op het middenveld. Verder lijken tol en beerten ook regelmatig hun back te overlappen in aanvallend spel (natuurlijk niet beide tegelijk). Mij lijkt juist Beerten meer geschikt om in te schuiven aangezien hij ook veel op het middenveld heeft gespeeld.26 juli 2026 om 11:59
Kun je de opstelling van de 1e wedstrijd tegen Dender hier eens posten? Kan dit nergens terug vinden, enkel de spelersnamen die aan de aftrap stonden van de 1e wedstrijd. Zo ben ik wel benieuwd op welke positie Nisbet stond. Als CAM naast Seedorf, of toch wat defensiever?
Als Nisbet als CAM speelde, zal dit zijn nieuwe positie gaan worden aangezien hij deze voorbereiding vaker als CAM heeft gespeeld.
De enige twijfel die Penders dan nog lijkt te hebben is de keuze tussen Deom of Doorenbosch. Overige namen kunnen kunnen we wel met pen invullen op het wedstrijdformulier.
Dat betekent dus dat Paulissen vooralsnog genoegen zal moeten nemen met een plekje op de bank. Aan zijn kwaliteiten ligt het niet. Betekent dat dan dat Paulissen (nog steeds) niet fit genoeg is om te kunnen starten? Heeft de laatste 3 oefenwedstrijden geen basis gestaan (al twijfel ik even of hij basis stond tegen Beerschot).
Zou mij wel echt zorgen baren als dat het geval is. Dan heb ik er een heel hard hoofd in dat die jongen ooit nog fit genoeg zal raken om serieus een rol van betekenis te kunnen spelen. En dan te bedenken dat er sponsors aan te pas moesten komen om zijn komst financieel mogelijk te maken. Zonde.
Inloggen
Wachtwoord vergeten
Nieuw account maken
Word gratis lid