FCKip
Roda7United schreef:
FCKip schreef:
Roda7United schreef:
[quote]379526[/quote] Heel veel aannames. Ik ben ook vóór de huidige weg, maar je eerste 2 alinea’s slaan echt helemaal nergens op. Iemand voor van alles en nog wat uitmaken gebaseerd op eigen aannames. Eigenlijk bijzonder sneu.
12 juni 2025 om 13:28
Mijn eerste alinea’s zijn gebaseerd op onderzoeken en artikelen die over hem te vinden zijn op internet, ik verwijs letterlijk naar wat hieronder al beschreven is over hem. Dat kan je sneu vinden, maar... Lees het volledige bericht hier
12 juni 2025 om 14:37
Dat is dan heel knap van jou, want hij is namelijk vrijgesproken. En dat counter je vervolgens met eigen aannames. Ik zeg nergens dat hij onschuldig is, dat weten we namelijk niet. Maar jij... Lees het volledige bericht hier
12 juni 2025 om 14:43

1. Penders discussie is niet van toepassing op mijn verhaal, heb ik nergens iets over gezegd.
2. Ik heb het niet over zijn vrijspraak, maar andere artikelen waarin hij genoemd wordt. En er zijn gewoon heel veel vraagtekens naar de achtergrond van Korotaev. Maar die kan niemand hier met goede argumenten onderuit halen. En bij de KNVB werkt het andersom, toon aan dat je legitieme zaken doet en dan is het goed. Dat romantische beeld dat men hier heeft over hem is op wat gestort geld gebaseerd.

Als je crimineel aangeklaagd wordt, moet men bewijzen dat je schuldig bent. Als je een club wil overnemen, of je gaat ergens in dienst etc etc dan moet je aantonen dat je betrouwbaar bent. En dat heeft onze Russische vriend nooit gekund.
do 12 juni 2025 om 16:02 - 12 juni 2025 om 16:02 # 379552
Voorspel de wedstrijd
Niet ingelogd
Log in of word lid om een voorspelling te kunnen plaatsen
vrijdag 17 juli 2026 om 00:00
Parkstad Limburg Stadion

Roda JC Kerkrade

Beerschot

Ik geef wijzijnrodajc.nl toestemming mijn emailadres te delen met Roda J.C. B.V. zodat Roda J.C. B.V. mij kan benaderen inzake de seizoenkaart campagne 2026/2027.

Ik wil een reminder ontvangen voorafgaan aan de wedstrijddag indien ik mijn voorspelling nog niet heb doorgegeven.

WZRJC Poule klassement