Sieg
Roda7United schreef:
Genheij schreef:
Van den Brom? Doe normaal! Wanneer gaan in godsnaam de ogen van sommige mensen open. Roda zoekt een jonge, ambitieuze trainer (goedkoop). Geen peperdure ervaren rot. Stop bloos met dromen, en accepteer het lot: niets meer voorstellend provincie clubje zonder enige ambitie of visie.
17 mei 2025 om 06:14
Stop met dromen over John van de Brom? Een nachtmerrie bedoel je? 😆 Nee ik vind het helemaal niks. Ten eerste te oud. Ik zie liever een jonger gretig iemand. Maar boven alles zou... Lees het volledige bericht hier
17 mei 2025 om 09:02

Dat heb ik dus ook ja.. Om de een of andere reden valt die wel altijd goed in het pulletje van het journaille en van de analisten (daar noemen ze em vaak een gevoelsmens), maar als ik dat zeurhoofd op tv zie met zn standaardteksten heb ik al heel gauw de neiging om iets anders op te zetten, ik prik daar meteen doorheen.

Johnny Jansen zou ik ook een stuk positiever over zijn, maar weet niet hoe logisch een stap van Zwolle (ED met veel mogelijkheden) naar Roda (KKD met nauwelijks mogelijkheden) tegenwoordig is.
za 17 mei 2025 om 09:06 - 17 mei 2025 om 09:06 # 376370
Voorspel de wedstrijd
Niet ingelogd
Log in of word lid om een voorspelling te kunnen plaatsen
vrijdag 24 juli 2026 om 00:00
Parkstad Limburg Stadion

Roda JC Kerkrade

Alemannia Aachen

Ik geef wijzijnrodajc.nl toestemming mijn emailadres te delen met Roda J.C. B.V. zodat Roda J.C. B.V. mij kan benaderen inzake de seizoenkaart campagne 2026/2027.

Ik wil een reminder ontvangen voorafgaan aan de wedstrijddag indien ik mijn voorspelling nog niet heb doorgegeven.

WZRJC Poule klassement