Roda7United
Genheij schreef:
Van den Brom? Doe normaal! Wanneer gaan in godsnaam de ogen van sommige mensen open. Roda zoekt een jonge, ambitieuze trainer (goedkoop). Geen peperdure ervaren rot. Stop bloos met dromen, en accepteer het lot: niets meer voorstellend provincie clubje zonder enige ambitie of visie.
17 mei 2025 om 06:14

Stop met dromen over John van de Brom? Een nachtmerrie bedoel je? 😆

Nee ik vind het helemaal niks. Ten eerste te oud. Ik zie liever een jonger gretig iemand. Maar boven alles zou ik hem geen fijn uithangbord voor de club vinden. Ik zou er niet vrolijk van worden om John van de Brom in een Roda pak voor de camera te zien staan, laat ik het zo zeggen. Ik heb hem misschien iets te vaak voor de camera zien en horen janken over scheidsrechters, ik denk dat dat het is. Beetje zielig gedrag altijd en alles behalve spontaan. Echt het tegenovergestelde van wat ik wil zien in een trainer van Roda. Doe dan maar Johnny Jansen, lijkt me een top kerel welke ik graag in een Roda pak zou zien.

Trouwens, probeer eens antidepressiva.
za 17 mei 2025 om 09:02 - 17 mei 2025 om 09:02 # 376369
Voorspel de wedstrijd
Niet ingelogd
Log in of word lid om een voorspelling te kunnen plaatsen
vrijdag 24 juli 2026 om 00:00
Parkstad Limburg Stadion

Roda JC Kerkrade

Alemannia Aachen

Ik geef wijzijnrodajc.nl toestemming mijn emailadres te delen met Roda J.C. B.V. zodat Roda J.C. B.V. mij kan benaderen inzake de seizoenkaart campagne 2026/2027.

Ik wil een reminder ontvangen voorafgaan aan de wedstrijddag indien ik mijn voorspelling nog niet heb doorgegeven.

WZRJC Poule klassement